30 Mayıs 2014 Cuma

Seçmece bunlar :))

Bu aralar şu çok revaçta olan magnolia pudingi deneyim dedim, baktım evde malzemelerin hepsi yok bende kafama göre yaptım bişiler.  Eminim orjinali de çok güzeldir,  ama eşim bu versiyonuna da bayıldı:)

2 yumurta
1 lt süt
2 kaşık un
3 kaşık nişasta
1 paket vanilya
Cici bebe biskuvisi
Birazda eti finger
Ve tabiki çilek


Malzemeler pişirilir,  biskuviler rondodan geçirilir sonra bir ondan bir bundan konulur ve istee hazır:) Benim anlatım gecegece biraz uyduruk oldu orjinal tarifi var nette, ama malzemeniz yoksa evde, eksikse benimki gibi yapın gitsin:)












Birkaç sekilde sunum hazırladım, hangisini begenirseniz o sizin olsun, bu arada peceteler annemin ceyizinden, cocuklugumdan beri gözüm vardı onlarda :D

Keyifli bir haftasonu dilerim, sevgiler...

2 yorum:

  1. mmmm çok lezzetli görünüyor. tarif için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sedencim, çok kolay ve lezzetli, sevgiler:)

      Sil