10 Mayıs 2014 Cumartesi

Anneler Günümüz Kutlu Olsun

Anneler Gününüz kutlu olsun. Aslında adet yerini bulsun diye kutladığım, bize dayatildigina inandığım bir gündür bugün. Büyüyene kadar çok saf duygularla annemizi her anneler gününde öptük, sarildik, kokladik, ona şarkılar söyledik, annemizin bizim için ne kadar değerli olduğunu en içten duygularimizla , bakislarimizla hissettirdik ona. Ama gel gör ki büyüdükçe, yasimiz ilerledikçe kullanilmaya basladigimizi anladik. Bunu geçtiğimiz hafta boyunca yayinlanan reklamlarda daha da çok hissettim. Alan var alamayan var. Belki de alamayan evlatlarin utandigi sıkıldığı bir gün bugün,  evladı alamadığı için evladini zor duruma düşürdüğüne inanan annelerin günü bugün. Çünkü medya bunu bu hale getirdi maalesef. Sadece toplanan bir çiçekle,  yapılan bir kekle, hazirlanan güzel bir sofrayla karsisina ciksak annemizin, annemiz daha mı az mutlu olur , kocaman sarilsak ona seni çok seviyorum anne iyi ki varsın iyi ki benim annemsin desek daha mi az mutlu olur . Hayır,  hiç sanmıyorum çünkü anneler bunun için annedir. 
        Ben en güzel anneler günü yıllarımı yaşıyorum,  çünkü ışıl ışıl gözlerle gözlerimin taa içine bakıp annecim bu resmi senin için yaptım,  seni çok seviyorum annecim diyerek kocaman sarılan,  anne şarkıları söyleyen iki küçük evladım var ve bu sekilde kutlamalarindan çok büyük keyif alıyorum. 

   Anneler günü manevi bir şekilde kutlanacak sevgi dolu bir gün olmalı bence, maddi şeyler olmamalı bu günün içinde . Ben böyle düşünüyorum ama farklı şekilde düşünene de saygım var:)) 

   Nisan'dan,  papatyamdan, ilkbaharimdan, ilk göz agrimdan aldığım dünyanın en güzel hediyesinin resmini sunuyorum sizlere, bundan daha güzel bir hediye olabilir mi benim için :))

   Annecim çok ama çok ama çooook seviyorum, uzaktan da olsa kocaman sariliyorum, o fedakar ellerini öpüyorum ve bana güzel bir yaşam sunduğun için,  herşey için ama herşey için teşekkür ediyorum, canım annem benim...




4 yorum:

  1. Canım kızım ,bana göre dünyanın en güzel çocuklarının en güzel annesi annelere özelleştirilen böyle bir günde duygulandırdın beni iki damla sevinç göz yaşı. Senin göz yaşların da ömrün boyunca başka türlü akmasın mutluluktan olsun.Dünyanın en güzel hediyesini Nisanımın emek vererek yaptığı resimlerle almışsın bende senin bana hitaben yazdığın ogüzel duygularınla aldım canım,eminim benim sizlere verdikleriminden daha fazlasını daha verici olacağınıza inanıyorum bundan hiç şüphem yok .Allahım sağlıklarla yaşlandığında, prenseslerimin de aynı duygularla sizlere yazdıkları güzel onerelerini kardeşin ve seninde okuyarak evlatlarınızla gurur duymanızı anne olarak yürekten dua ediyorum.Benim anne olarak sizlere verdiklerimi, sizlerinde çocuklarınıza vereceğinizi biliyorum,senin de bu özel günün kutlu olsun,bende sana sımsıkı sarılarak kocaman öpüyorum canım kızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annecim o günleri inşallah beraber görürüz ve yaşarız, senin gibi iyi ve fedakar bir anne olabilirsek ne mutlu bize...Seni çok seviyorum annem benim.

      Sil
  2. annenizin ve sizin gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz Sedencim, senin de anneler günün kutlu olsun, sevgiler...

      Sil