12 Mayıs 2014 Pazartesi

Be de yaptım sonu da :))

Bugün Denizlida hava harika,  yıkadım balkonumu, , yaptım bir yeşil çay, aldim kitabimi oturdum keyif yapıyorum. Yağmur da çok guzel şey ama artık bunalmistim o kasvetten. Arada bir ara vereyim demedi yahu:)


Uzun süredir yapmayı erteledigim kapı onu gazeteligimi yaptım sonunda. Aklımdan çok fikir gecti yaparken ama bazen herşey simultane gelişiyor, planladigimdan çok farkli birşey çıktı karşıma:) Neyse umarım beğenirsiniz, bence fena sayılmaz.








Eskittim, peçete dekupaji yaptım,  hamur kabarttim, elimle sekil yaptım oldu bitti işte :))

Hoşçakalın

2 yorum:

  1. Çook güzel olmuş :) Kuş desenli objelere bayılıyorum zaten, buraya da çok yakışmış, yan kısımlarını bile minik minik süslemişsin, çok şirin olmuş, ellerine sağlık arkadaşım, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hülyacım beğenmene sevindim:)Keşke aynı şehirde olsaydık sen bana çarpı işini öğretseydin ben de sana hamur kabartmayı gösterseydim ne güzel olurdu:)

      Sil