22 Nisan 2014 Salı

Kütüphane Düzenleme:))




Merhabalar, birkaç gündür şu kütüphaneyi nasıl duzenlerim diye kara kara düşünüyorum. Birkaç fikir var aklımda ama zaman yetmiyor : balkonun çiçeklerin düzenlenmesi,  ev isleri, boyamalar, bir de banyo dolaplarıni boyamayi koydum aklıma...Bu işler nasıl biter acaba...
 Şimdilik ufak şeyler hazırladım ama vernigi sallamayi unuttugum icin renlerde kayma oldu biraz ama napıyım canim sağolsun bir de ona takamayacagim kafamı:))
 Bu odayı cocuklar kullaniyorlar daha çok, kalemler, boyalar kitaplar...Nasıl toparlayacagimi şaşırıyorum. O yüzden çözümler uretmeye çalışıyorum,  bunlara da kalem makas, yapıştırıcı vb seyleri koydum.

Benden simdilik bu kadar, Hoşçakalın...





2 yorum:

  1. İşler hiç bir zaman bitmez canım, hiç boş yere ümitlenmeyelim. :)) Hele bahar gelince insanın canı herşeyi temizlemek düzene koymak geliyor. Yavaş yavaş yapıcaz artık :))
    Bu pembişler çok güzel olmuş, ama o bantlığa bayıldım. Nerden aldın, dekupajmı yaptın soracak çok soru var, çünkü ben de istiyorum aynısından, hemen bilgi verirsen müsadenle yapmak istiyorum, sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım tüm söylediklerinde ben biraz tez canlıyım hemen olsun istiyorum sonrada sinir oluyorum:) Bantlık bir ilaç firmasınındı, ben de beyaza boyayıp peçete dekupajı yaptım canım,peçetesi ise migrostan:) hemen al yap canım,müsade ne demek daha güzelini yap:D
      Sevgiler:)))

      Sil