3 Aralık 2015 Perşembe

Hazırlıklar başladı mı sizin evde???



Eveett  ne kadar kaldı yılbaşına?  Bazıları için daha çoook var...Bazıları içinse" Aman Allahım bişey kalmamış,  şunun şurasında bir ay var. Hemen süslemelere , sevgiliyi çileden çıkaracak o bitmek tükenmek bilmeyen alisverislere baslamalıyım. Ya kalmazsa !!! :)) " . Siz hangi bazısına giriyorsunuz? Bana sormaya bile gerek yok, beni bilen bilir, Urfada bile dünyayı ayagima getirdim internetle. Bunun önüne gecilemez. Bu bir tutku benim için,  senede bir sefer yaşadığım bu heyecanı cok görmeyin ne olur. Ben bu tutku ve heyecanı sevgiler gününde bile yasamiyorum yahu :) Umutlarım var benim yaşamın tüm aksiliklerine, tüm yaralarına karşın. Çocuklarım var gözleri ışıl ışıl hayata bakan, onlara da aşılamalıyım bu güzel duyguyu. Yeni bir yıl yeni umutlar, yeni bir gelecek demek. Bunu bilerek heyecenla ışıl ışıl , yürekleri sımsıcak girsinler yeni yıla.  E bunu nasıl yapıyorum,  Aralık ayı boyunca, evi süslüyorum da süslüyorum. Heryeri ışıklandırıyorum. Güzel mis kokulu kurabiyeler yapıyorum. Tvleri kapatıp,  o ışıltının karşısına geçip sıcak çikolata veya sahlep iciriyorum onlara. Bu onları ne kadar mutlu ediyor kelimelerle anlatamam size. Diyeceksiniz ki bu paylaşımlar yılda bir kere olmamalı. Evet haklısınız,  beni instagramdan takip eden bilir ki bizim evde bazi seyler hariç bu paylaşımlar,  bu sevgi ortamı her zaman var. Ama yılın bir ayını neden taclandirip doruk noktasına ulastirmayalim. Hayat zaten çok zor değil mi? Hergün yeni bir kötü haberle uyanıp,  bütün bir ayı sıkıntı icerisinde gecirmiyor muyuz? O zaman neden olmasın. Biliyorum bu postu okuyan birçok bloger arkadaşım benim gibi düşünüyor,  diğer arkadaslarim, o ışıltıyi o kırmızı,  yesil, beyaz üçlemesini sevdiğini kendine itiraf edemeyen arkadaşlarım.  Kırın içinizdeki önyargı zincirini ve tadını çıkarın yaşamın size verdiklerinin......

Çok yazdım,  çok bunalttiysam affola. Eminim asagidaki fotolarla affettiririm kendimi :)







Şu yukarıda gördüğünüz ağaç ve üstündekileri geçen yıl ben yapmıştım.  Süsler hava ile kuruyan hamurdan yapılıp pecetelendi. Mum da ona takım olarak yapıldı. 





Bu kardan adamcık ve çam ağacı da benim pinterestten bulup esinlendigim cicişler. Ağaç şarap mantarlarindan, kardan adam köpükten, altindaki kar krema efekti, başındaki palamuttan şapkası tamamen benim hayalim :)

 Görüyorsunuz ki krefi kartını hafifletmek, çok yüklenmeyip biraz da emek sarfetmek lazım. Hem keyifli hem de daha değerli oluyor.

Bu arada ig hesaplarimi birlestirdim, kisisel hesabimdan devam ediuorum: "ekinkeskin" adıyla. :)

Hadi son bi fotoğraf daha koyayım:



                                            Güzel,  keyifli bir akşam dilerim.

11 yorum:

  1. aynen bende yılın bu ayını çok ama çok severim..
    harika görünüyor evin..
    içindeki bu ışıltı hiç sönmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sebuşum, ben de senin ışıltını çok seviyorum♥♥♥

      Sil
  2. ekincim harikaaa,bayıldım :) hep böyle enerjik ol arkadaşım :) Ben de bu ayı çoook sevenlerdenim ve başladım hazırlıklara çoktan :))

    YanıtlaSil
  3. En yakin zamanda buluşalım Sehercim :)

    YanıtlaSil
  4. Ya bayıldım ne kadar güzel ne kadar cici olmuşlar.Ama en çok güzel olan ne biliyor musun ruh halin :) Herşeye pozitif bakabilmek ve güzel enerjini yansıtabilmek.Yazını okurken içim bi hoş oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşahcim, beğenmene sevindim, senin de oralarda en çok ihtiyacın olacak olan şey, pozitif bir ruh hali, yoksa gerçekten çekilmiyor. Mutlu edebildigime mutlu oldum :)

      Sil
  5. Çok harika olmuş ellerine sağlık canım ablam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatoşcum :D Kocaman Öpücükler.

      Sil
  6. Bir çok blogda yılbaşı moduna girilmiş. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanitim biraz geç oldu, çocukların hastalıklarından, üzgünum :) Bizim evde çoktan o moda girildi, ig de daha çok paylaşım yapabiliyorum bu ara çok yogunum :D

      Sil
  7. Bir çok blogda yılbaşı moduna girilmiş. Sevgiler

    YanıtlaSil