7 Nisan 2014 Pazartesi

Fado müziği eşliğinde yağmur kokusu :)



Yağmur kokusunu sevmeyen var mıdır acaba?

Yağmur u
yaz,  kış,  bahar her mevsim severim, huzur veriyor bana. Bugun de baktım şıkır şıkır bir ses geliyor, hemen soda limonumu alıp balkondaki sandalyeme oturdum, arkada yani mutfakta mutemadiyen çalan fado müziğim karşımda evimin sevdiğim manzarası ve elimde soda limonum muhtesem bir üçlü oluşturdular,  değmeyin keyfime... Bazen insan sadece kendiyle kalmak istiyor beş dakikaligina da olsa...
Kendime keyifli bir on dakika hediye ettim:))
Fado müziğini cok seviyoruz eşimle,  sabah, akşam, arabada farketmiyor seviyoruz...
BU müzik hakkında ayrica bir yazi hazirlayacagim, ama netten arayın dinleyin bilmeyenlerin begenecegine eminim. You tube dan aramayın tabi maalesef yok artık bir you tubumuz...Neyse acmayim ağzımi, konu uzar gider benim de bugünkü güzel yazim kirlenir.




Hayatınızdan yağmurun kokusu, bereketi, verdiği huzur hiç eksik olmasın,
  kalın sağ nicakla... :)))

2 yorum:

  1. Yağmura ben de bayılırım, zaten en sevdiğim mevsim bahardır bu yüzden, ilki sonu farketmez bahar olsun da. Ne sıcak ne soğuk bol yağmurlu ne güzeldir değil mi? Keyfin bol olsun canım, sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Hülyacım, sen de dene aç bir fado öyle çalış çok dinlendiriyor ve keyiflendiriyor beni, bir adres vereyim sana http://8tracks.com/qateralnada/fado ,sana da bol keyifli bir gün diliyorum arkadaşım,sevgiler...

    YanıtlaSil