18 Eylül 2014 Perşembe

Kalemlikler...:))



      Herkese güzel bir gün dileyerek başlıyorum anlatmaya:)) Yok yok anlatacsk çok biseyim yok, Nisanin masasına iki kalemlik konduruverdim o kadar. Kalemlikler bildiğiniz topraktan yapılmış bardaktilar. Antalya'dan Denizli'ye dönerken yol üstünden almıştım onları. Bant kullanarak boyadım, peceteledim, vernikledim oldu da bitti maşallah, maşallah diyorum çünkü bizim ufaklık en kisa zamanda kırmasın diye:)) 



O arkadaki fistiklar var ya, "Monster High" kızları. Çantası,  silgisi, kalemi, kalemtrasi hep ondan. Bazılarına çok sevimsiz geliyorlar ama biz anne kız seviyoruz onları:D


Hoşçakalin :) )

6 yorum:

  1. Bizim kız küçükken Monster HIgh yoktu ama bizimde Barbielerimiz pony lerimiz vardı...
    Kalemliklerine bayıldım çok zevkli boyamışsın, umarım kırılmadan ;) uzun zaman kullanırsınız. :)))
    Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barbilerden de vazgeçemiyorlar ama gözdelerimiz bunlar😊
      Nisan da çok beğendi ve zevkle kullanıyor teşekkür ederiz teyzesi😊

      Sil
  2. Bayildim ellerinize saglik cok hoslar :-)

    YanıtlaSil