16 Eylül 2014 Salı

Biten Romanlar...

Merhabalar, ben haftaya yoğun başladım yine, malum okul haftası...Ama eve gelip de yorgunluk cayimi içerken kitaplarıma da zaman ayirdim. Allahima şükür:))  Çünkü onlardan uzak kalınca eksik hissediyorum ve mutsuz oluyorum, bu yazı istediğim verimde geciremedigim için yaz boyu onun huzursuzlugunu yaşadım,  ama en sevdiğim ay geldi sonunda dış dünyadan çok kendimle başbaşayim:)) Tanrim hiç kimsenin iç huzurunu eksik etmesin...

Gelelim kitaplara...

Ve Dağlar Yankilandi. Khaled Hosseininin üçüncü romanı. Diğer ikisi Bin Muhteşem Güneş ve Uçurtma Avcısı beni çok etkilemişti. Sonra üçüncü kitap için acımasız elestiriler okudum, neyseki ön yargili başlamadım,  onu da çok beğendim.  Diğerlerinden daha az dramatik olduğu için mi elestirildi anlamadım ama güzeldi bence.Tavsiye edilir:)





Veee Rifat Ilgaz "Halime Kaptan".  Gerçek bir yaşam öyküsü... Cideli masum bir köylü kadının kahraman bir Kuvayi Milliyeciye dönüşmesinin öyküsü...Tabii Rıfat Ilgazin o temiz Türkçesinden akıcı dilinden olunca tadina doyum olmuyor. Bu romani okurken Rifat Ilgazin da bir Cideli olduğunu hatırlamak gerekir.

Şimdi hangi kitaba mi başladım? ?? Edgar Allan Poe "Öyküler". Eşimle bir dizi seyretmeye başladık "Following" Dizide Edgar Allan Poe dan esinlenerek cinayet isleyen ve işleten seri katil bir edebiyat öğretmeni var. Ben de uzun suredir psikolojimi bozmamak için satın alıp ama bir kenarda beklettigim bu kitaba başlamaya karar verdim. Hadi hayırlısı içimden bir canavar çıkmaz inşallah:D
İpucu: İlk iki öykü çok fenaydi!!!

:))) Sevgilerrr.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder