11 Şubat 2014 Salı

Yılbaşında Hediye Ettiklerim:)


Herkese günaydın:)
Bugün bir sürü bir sürü işim var ama yine de yeni bir post girmeme engel deği sanırım.Zaten sabah çayımı sizlerin postlarını okurken içiyorum arada kendiminkini de gireyim dedim:)

Geçen hafta çok sevdiğimiz teyzemiz(arkadaşımızın annesi) Aysu Teyzeye gittik.Salona girdim bir de ne göreyim.Benim yılbaşından birkaç gün  önce hediye ettiğim tabakları, tabak standına koymuş ve süs olarak kullanıyor.Çok onore oldum,ben onu kullansın diye hediye etmitim halbuki.Ama o çok beğenmiş ve böyle kullanmayı tercih etmiş:)) İşte böyle durumlarda çok mutlu oluyorum demek ki az da olsa bir renk katmışım Aysu Teyzemin sessiz ve huzurlu evine:))



Aslında buradan farkedilmiyor ama küçük tabaktaki puantiyeler bir çikolatanın jelatini:) Delgeçle delerek çıkardım onları ve oraya dekupe ettim.Aslında altın renginde ve yanından baktığınızda parlak parlak görünüyorlar ama eşim yakından çekmemiş fotoğrafını,yılbaşı ruhunu tamamlasın istedim ve de güzel oldu.

Hepinize güzel birgün diliyorum, Sevgiler...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder