3 Şubat 2014 Pazartesi

Tatilde oluncaa:))

Okullar tatile girince benim büyük kızım Nisan,anne tatlı bişey yapalım noolur kardeşim uyudu diyerek geziyor öğleden sonraları:) Hal böyle olunca ben de Nisan hanıma adıyorum kendimi.Bugün canı kurabiye istedi prensesimin, biz de yaptıkkk.

Malzemeler:
1.5 su br.pudra şekeri
2 yumurta
150 gr margarin
vanilya
Aldığı kadar un(Sinangil fındık aromalı, içinde kabartma tozu var)






Vee Nisan için mutlu son...
Sen yedin mi diye sorarsanız sadece bir tane nasıl olduğuna bakmak için, çünküü kilo vermem lazımm:(

HOŞÇAKALIN :)

12 yorum:

  1. nisan da yardım ediyor mu:)))))) onun süt içen dudaklarını yesin teyzesi

    YanıtlaSil
  2. eee geç mi kaldım yoksa bitirdiniz mi bütün kurabiyeleri? :D afiyet olsun nefis görünüyorlar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana ayırdım merak etme, sözümü unutmam:))

      Sil
  3. Harika görünüyor kurabiyeler, e tabi bu cici kızımızın eli değmiş nası güzel olmasın :)) AFiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,evet onun eli değince çok ballı oluyor teyzesi, ben bilim kadını,doktor ve pastacı olucam anne diyor:)

      Sil
    2. bilim kadını, doktor ve öğretmendi.öğretmeni devre dışı bırakıp pastayımı soktu yerine:)))

      Sil
    3. yok pastayı pasta yapmak istediği zman sokuyor araya:)

      Sil
  4. Demek Rus Edebiyatı mezunusun bak bak bak :) altın cevher varmış burada meğer :) Rusça çok zor bir dil anamı okumuştu ne yalan söyleyeyim. Ama keyifli de bir açıdan bulmaca çözer gibi. Maalesef çok hızlı unutuyorum. Zaten asla istediğim düzeyde olamadı. Ne bileyim bir Dostoyevski'yi Gogol'ü, Gorki'yi Rusça okuyamadım. Ama fena da sayılmazdı... Kızım 17 yaşında hala Rusçası çok iyi. Tabi çok çaba sarfediyor kaybetmemek için. Rus klasiklerini 3 dilde okur tekrar tekrar. Türkçe İngilizce ve Rusça. Her seferinde de Rısçasını daha çok beğenir :) Kıskanmıyor değilim :D Bu arada hiç Moskova'ya gittin mi bilmem ama orada Yazarlar Derneği evi (Nazım Hikmet'in de yıllarca aktif çalıştığı)ne defalarca gitmişliğim vardır. Hatta ölmeden önce Nazım'ın eşi Vera ile de orada tanışmıştım. Hey gidi günler heyyy. Evet gerçekten özlüyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. Ben de 10 senedir kullanmiyorum ruscayi ruscadaha çok dil öğrenme arzumu yok etti evet gercekten cok zor:)) moskovada neden bulunmustunuz? Klasikler ruscasindan okuyacak duzeye gelemedim hiç:( Cok ama cok sanslisiniz kızınız da oyle...Yazarlar evi Derneği olayini da cok kiskandim dogrusu:)) Bu arada az da olsa sizi tanidigima çok memnun oldum:))

    YanıtlaSil
  6. guzel sabahlar...iyiiki sahit oldum bu yorumlara
    bayildim muhabbete
    zaten tarchin cok sevdigim bir blog dostudur:)
    nedense onunla aramda sanki bir bag var..komik ama belki
    boyle hissediyorum
    seni tanidigima ....hele o minik ellerin o kurabiyeleri yeyisine
    beni seneler evveline goturdun...kocaman opuyorum hepiniziiiiii

    YanıtlaSil
  7. Cihan Ablacım inan ben de sizleri tanıdığıma çok mutluyum, siz isteyin herzaman muhabbet ederiz .)
    Sizi kocaman öpüyorum:))

    YanıtlaSil