26 Kasım 2013 Salı

Denizliye Taşındık:)

Acısıyla tatlısıyla 4 sene geçirdik Şanlıurfa'da...Çok güzel dostluklar kurduk bir ömür sürecek.Şimdi Denizli'deyiz.Eşim müfettiş olduğundan dolayı rotasyona tabi tutuluyorlar.Hal böyle olunca o diyar senin bu diyar benim geziyoruz.Neyseki gezmeyi seviyoruz:) Denizli güzel bir şehir.Büyük şehirlerde istediğiniz herşey var ama herşey gözünün önünde,bu da çok iyi birşey tabi yaşam kaliten daha iyi oluyor.Ben doğma büyüme Ankaralı olaraktan Denizliyi çok sevdim,inşallah yerleşiriz:)Buraya gelir gelmez atölye sordum soruşturdum,ama hepside sanat atölyesi,neyse ben açarım inşallah :D
Uzun bir aradan sonra bloğuma zaman ayırmaya karar verdim.İnşallah daha sık yazıp daha çok paylaşırım sizinle:) Paylaşmak Güzeldir...

5 yorum:

  1. Sayfanda ki üst yazı çok güzel anlamlı diyerekden,Denizli,tüm ailene hayırlı uğurlu olsun canım.Pamuk kale'de ilk evlendiğim yıllarda bir gece kalıp,gezimize devam etmiştik.Fazla hatırlamıyorum Denizli'yi ama küçük yerlerin güzelliği,sadeliği bir başka olur.Yukarıdaki yazı gibi her şeye bir başka güzel duygularla bakarsak mutlaka her yer güzeldir.İnşallah istediğin Atölyeyi açar o güzel çalışmalarına çabucak başlarsın.Görüşmek üzere,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok incesiniz Sibel Hanım, güzel sözleriniz ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim:) Denizli büyük ve aynı zamanda modern bir şehir.yolunuz düşerse bir kahve içeriz inşallah.Görüşmek üzere,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ailenize ve size mutluluklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Ve soylemeden gecemem blogu ilgiyle takip ediyorum.

    YanıtlaSil