5 Haziran 2015 Cuma

Stencil Tepsi

Merhabalar, herkese, şöyle bir bakıp geçene, merak edenlere, sevgisini hiç eksik etmeyene, zor anlarimda hep yanımda olan tüm dostlarıma merhaba :)

Evet çok acıli bir 6 ay geçirdim, hala acım biraz olsun hafiflemedi. Saskinim, küskünlugum bitmiyor , sorularım bitmiyor, ama hayat devam ediyor zaman akıp geçiyor ve çocuklarım için çok zor oluyor bazı şeyler... Küçücük kalplerinde korkuları kendilerine göre aciyla basedisleri var. Bazen düşünüyorum da yetiskinlere gore daha olgunlar. Ben bu 6 ay içinde aciyla basedebilmek için hep hobilerimle uğraştım,  gündüzleri bu şekilde savarken başımdan, geceler cekilmez oluyordu benim için... Ne kadar acı ceksemde kendimi tamamen birakmadim, hep yapacak birşeyler buldum kendime, tavsiye ederim sizlere de sevgili dostlarım. 

Bu tepsi de baharda yaptığım bir tepsidir. Stencil çalıştım.  Sadece su bazlı vernik kullandım çünkü salonda dekoratif amaçlı kullaniyorum. Aslında daha açık bir turkuaz yazacaktım ama olusuna bıraktım işte boyle oldu.




Evim dergisinin her sayısını alıyorum, o başka.  Ama buuu çok özel,  çünkü Nilgün Ablanın evi, güzel evi var bu dergide. O kadar benimsemisimki, sanki bana ait birşey yayınlandı orada. Almadiysaniz bir koşu gidip alın,  tanimiyorsaniz, ki ben hiç sanmıyorum, tanımış olun: evimiseviyorum.colette.blogspot.com.

Sevgilerimle....

8 yorum:

  1. Çok güzel bir tepsi olmuş eline emeğine sağlık her çalışman bambaşka canım ablam .Rabbim sabır versin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim, kocaman öptüm seni

      Sil
  2. canım arkadaşım harika olmuş bu :) çok çok beğendim rengi de ayrıca çok hoş olmuş. eline,emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sehercim beğenmene sevindim canım♥♥♥

      Sil
  3. Merhabalar.Şu andan itibaren ben de sizin bloğunuzu takibe aldım.Çok keyifli bir blog.Ellerinize sağlık.Benim de küçük bir bloğum var ve büyütmek istiyorum.Bu yüzden ben de bekliyorum sizi..bgstil.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz:) Keyif almanıza sevindim, teşekkür ederim. Hemen ziyaretinize geleceğim, sevgiler...

      Sil
  4. Ne güzel bir renk seçmişsiniz emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gezgin kova, bu arada ben de bir kova burcuyum :)

      Sil